Makaron Ryżowy Krajanka Bezglutenowy BIO 250 g Bartolini
Składniki: 100% ekologiczna mąka ryżowa.
Sposób przygotowania: Przed spożyciem gotować we wrzącej wodzie przez 5-6 minut (100 g makaronu na 1 litr osolonej wody) Ugotowany makaron odcedzić i przelać zimną wodą.
Wartość odżywcza w 100 g: Wartość energetyczna: 1504 kJ/354 kcal Tłuszcz: 0,9 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0,3 g Węglowodany: 76,5 g - w tym cukry: 0,5 g Błonnik: 0,8 g Białko: 9,6 g Sól: 0,01 g
Informacja alergenna: Może zawierać soję.
Zalecane warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i przewiewnym miejscu (max 25°C), z dala od źródeł ciepła i promieni słonecznych.
Certyfikaty: BIO, Bezgluten
Atrybuty produktu
BEZ CUKRU (w składnikach)
BEZ CUKRU (w składnikach)
PRODUCENT / DYSTRYBUTOR – NAZWA I ADRES
"Ulrich Walter GmbH
Dr.-Jürgen-Ulderup-Str. 12
49356 Diepholz"
Kraj producenta
Polska
Gwarantowany, minimalny termin przydatności (w dniach)
Makaron ryżowy wyróżnia się niezwykle delikatnym smakiem, dzięki czemu z powodzeniem można go łączyć z najróżniejszymi dodatkami. Z racji tego, że jest to produkt bezglutenowy, do swojej diety mogą włączyć go osoby z nietolerancją glutenu.
Makaron ryżowy wyróżnia się niezwykle delikatnym smakiem, dzięki czemu z powodzeniem można go łączyć z najróżniejszymi dodatkami. Z racji tego, że jest to produkt bezglutenowy, do swojej diety mogą włączyć go osoby z nietolerancją glutenu.
Bezglutenowy makaron spaghetti wyprodukowany z mąki z brązowego ryżu.
Składniki: mąka z ryżu pełnoziarnistego* * certyfikowany składnik ekologiczny
Sposób przygotowania: Zagotować 2,5 litra wody, dodać 250 g makaronu i sól. Gotować 10-12 minut od czasu do czasu mieszając.
Cena:
11,95 zł
Cena regularna:
14,77 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
11,24 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Problem zaśmiecenia naszego naturalnego środowiska z roku na rok staje się coraz bardziej palący. Statystyki rosną w niepokojącym tempie, dlatego coraz większa liczba świadomych konsumentów stara się wprowadzać w życie swoich rodzin, firm i środowisk, w których funkcjonują, dwie dopełniające się zasady: mniej śmieci (czyli „less waste”) oraz w wersji bardziej radykalnej „brak śmieci” (czyli „zero waste”).
W poprzednich wpisach pokazaliśmy, jak sprawnie i poprawnie złożyć zamówienie na naszej stronie biosklep.com.pl oraz zapoznaliśmy Cię z pracą osób obsługujących system zamówień, przyjmujących dostawy oraz kompletujących towar do spakowania.
Zapewne część Klientów korzystających ze sklepów internetowych zastanawia się, jak naprawdę to wszystko działa? Dlaczego niektóre sklepy w sieci oferują niższe niż w stacjonarnych ceny, dlaczego tu trzeba zapłacić za dostawę, a tam jest ona gratis? Co dzieje się z towarem od chwili kliknięcia „Zamów” aż po dzwonek kuriera do drzwi?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.