Haus Rabenhorst - ponad 200 lat wiedzy, doświadczenia i tradycji niemieckiej firmy. Począwszy od założenia winiarni przez pastora Johanna-Heinricha Lauffsa w 1805 roku, Haus Rabenhorst jest dziś, z ponad 200-letnią tradycją, wysoce wyspecjalizowanym dostawcą cenionych wysokiej jakości soków w szerokiej gamie. Klasyczny sok dla dzieci Rotbäckchen, opracowany w 1952 roku, nadal jest pieczęcią aprobaty dla zdrowego żywienia dzieci. W końcu w 1969 roku firma rozpoczęła ekologicznie kontrolowaną uprawę kontraktową i również wyznaczała trendy w tej dziedzinie. Od tego czasu firma Rabenhorst wyrosła na firmę posiadającą wiele sprawdzonych i innowacyjnych marek. Zatrudnia około 180 osób i nadal jest w 100% własnością rodziny założycielskiej Lauffs.
W ofercie znajdziemy ekologiczne soki i ekologiczne napoje w różnych smakach i wartościach. Soki z warzyw, soki z owoców, na ciepło i na zimno. Sok bogactwo żelaza jest najchętniej kupowanych sokiem przez Klientów.
Nasze wartości: Bezkompromisowa jakość - to nasz codzienny cel. Jeśli chodzi o jakość, nikt nie może nas oszukać. Aby tak było, pracujemy z pasją, oddaniem i umiejętnościami we wszystkich obszarach naszej firmy. Rezultat jest przekonujący: my, nasi klienci, nasi partnerzy i rynek. Ta wyjątkowa jakość jest naszym celem i najlepszym punktem sprzedaży.
Zrównoważony rozwój - robimy wszystko, aby zapewnić ciągłość. Działamy proaktywnie i odpowiedzialnie na rzecz ludzi i środowiska. Nasi klienci, dostawcy i pracownicy polegają na nas od pokoleń. Ochrona naszego środowiska i odpowiedzialne wykorzystanie zasobów naturalnych są dla nas oczywistością.
Wiarygodność - dotrzymujemy tego, co obiecujemy. To, co mówimy, mamy na myśli. Trzymamy się tego, co wdrażamy. Rzetelność i uczciwość są podstawowymi elementami naszej kultury korporacyjnej, którą kultywujemy zarówno między sobą, jak i z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Widać to w naszej komunikacji, naszym zachowaniu i naszych produktach.
Społeczność - jesteśmy firmą rodzinną z dobrą społecznością. Od momentu powstania przekonaliśmy się, jak wiele siły może wypłynąć ze społeczności. Ten zdrowy rozsądek opiera się na dwóch cechach, które są tak proste, jak skuteczne: szacunku i tolerancji.
Doświadczenie oparte na tradycji - przenosimy naszą historię w przyszłość. Odkąd nasza firma została założona w 1805 roku, wykazaliśmy się pionierskim duchem. Dzięki wiedzy i doświadczeniu ponad 200 lat kształtujemy przyszłość, a jednocześnie pozostajemy wierni naszym korzeniom.
Moc zmian - ulepszać znaczy zmieniać. Jesteśmy otwarci na zmiany i nieustanny rozwój. Rozwój rynku i społeczeństwa traktujemy jako szansę na innowacje produktowe i odpowiednie dostosowywanie naszych procesów.
Dobre samopoczucie - nasze marki i nasza firma są synonimem uważności i dobrego samopoczucia. Dzięki naszym produktom wnosimy ważny wkład w zdrową dietę. Możesz to poczuć i posmakować. Tak jak nasze produkty zapewniają dobre samopoczucie, tak samo robimy, gdy mamy do czynienia ze sobą.
Historia firmy Ponad 200-letnia tradycja firmy rozpoczęła się w 1805 roku. Pastor Lauffs założył wówczas rodzinną firmę jako wytwórnię win. Około 93 lata później rodzinie udało się dokonać ważnego wydarzenia: pasteryzowali sok winogronowy i z powodzeniem oferowali go jako „naturalne wino lecznicze bezalkoholowe”. Asortyment soków o przedłużonej trwałości został uznany za pierwszy na świecie w 1898 roku - i stał się podstawą wysoko wyspecjalizowanego producenta soków pierwszej klasy. Dziś Haus Rabenhorst to firma posiadająca sprawdzone i innowacyjne marki, z których wszystkie są synonimem naturalnej i zdrowej żywności najwyższej jakości.
1805 - Pastor Johann-Heinrich Lauffs (1761-1837) kupuje winiarnię w Oberwinter. 1885 - Kiedy Oskar Lauffs przeniósł się z firmą do Unkel, a tym samym do dzisiejszej siedziby firmy, w 1885 roku gniazduje tu wiele kruków. Gniazda niektórych gatunków ptaków, w tym gniazda kruków, nazywane są eyrie. W związku z tym firma nosi nazwę Haus Rabenhorst O. Lauffs. 1898 - Prawnuk pastora Johanna-Heinricha-Lauffsa, Alexander Lauffs (1865 - 1951) rozpoczyna produkcję „bezalkoholowego leczniczego naturalnego wina”. Rodzi się „sok z czerwonych winogron”. 1920 - W firmie rozpoczynają swoją karierę bracia Günther (1901-1990) i Walther Lauffs (1903-1981). Wraz z ruchem zdrowej żywności Haus Rabenhorst opowiada się za zdrową, naturalną dietą. 1952 - Po raz pierwszy butelkuje się popularny klasyk soków „Rotbäckchen”. W tym samym czasie rusza pierwsza reklama telewizyjna. Rotbäckchen jest nie tylko pionierem w branży, ale także w mediach. 1969 - Rozpoczęcie uprawy kontraktowej kontrolowanej organicznie. Zadanie badawcze i wynikająca z tego długoterminowa współpraca z Uniwersytetem w Kassel. To sprawia, że Haus Rabenhorst jest pionierem na scenie organicznej. 2000 - Nabycie praw do znaków towarowych w zakresie herbatników organicznych pod marką „Flemming Naturkorn”. 2005 - Haus Rabenhorst ma 200 lat. 2007Rozpoczęcie wprowadzania Rotbäckchen do handlu detalicznego artykułami spożywczymi i drogeriach. Odrodzenie reklamy Rotbäckchen w radiu. 2008 - Haus Rabenhorst zostaje nazwany przez prezydenta federalnego „Wybraną lokalizacją” w ramach kampanii „Niemcy Land of Ideas” i świętuje to wielkim festiwalem rodzinnym. 2009 - Rabenhorst zostaje oficjalnym dostawcą Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie. 2010 - Wznowienie reklamy Rotbäckchen w telewizji. Haus Rabenhorst otrzymuje nagrodę ekologiczną kraju związkowego Nadrenia-Palatynat. Po raz pierwszy otrzymała również Federalną Nagrodę Honorową Federalnego Ministerstwa Żywności i Rolnictwa (BMEL) za napoje owocowe. Nagroda jest najwyższym wyróżnieniem, jakie może zdobyć niemiecki producent żywności. 2011 - Rotbäckchen Immunstark został wybrany jako produkt reformy roku 2011 i po raz pierwszy został uznany przez niemieckich farmaceutów za najbardziej polecaną markę soków owocowych. 2012 - Haus Rabenhorst obchodzi 60. urodziny Rotbäckchen i zdobywa nagrodę Brand Award 2012 za zarządzanie marką Rotbäckchen. Rotbäckchen jest ekologiczną marką roku 2012. 2014 - Rotbäckchen po raz trzeci z rzędu otrzymuje w aptekach tytuł „Marki Roku Soków Owocowych”. 2015 - Na rynek trafiają pierwsze suplementy diety firmy Rotbäckchen. Obecnie istnieje kilka odmian o różnych wskazaniach. 2018 - Wielkość dostaw soków Rotbäckchen i Rabenhorst stale rośnie. W związku z tym firma jest rozbudowywana o obszerną lokalizację logistyczną w Anhausen. 2019 - Haus Rabenhorst zainwestował ponad 20 milionów euro w zakład Unkel w ciągu ostatnich 10 lat i po raz dziewiąty otrzymał nagrodę Federalnego Ministerstwa Żywności i Rolnictwa (BMEL) za napoje owocowe. 2020 - Rabenhorst zdobywa nagrodę Stern / YouGov za zrównoważony rozwój w segmencie soków owocowych. Tradycyjna marka Rotbäckchen otrzymuje German Brand Award 2020. Ponownie uruchomiono strony internetowe Rotbäckchen i Haus Rabenhorst.