Haus Rabenhorst - ponad 200 lat wiedzy, doświadczenia i tradycji niemieckiej firmy. Począwszy od założenia winiarni przez pastora Johanna-Heinricha Lauffsa w 1805 roku, Haus Rabenhorst jest dziś, z ponad 200-letnią tradycją, wysoce wyspecjalizowanym dostawcą cenionych wysokiej jakości soków w szerokiej gamie. Klasyczny sok dla dzieci Rotbäckchen, opracowany w 1952 roku, nadal jest pieczęcią aprobaty dla zdrowego żywienia dzieci. W końcu w 1969 roku firma rozpoczęła ekologicznie kontrolowaną uprawę kontraktową i również wyznaczała trendy w tej dziedzinie. Od tego czasu firma Rabenhorst wyrosła na firmę posiadającą wiele sprawdzonych i innowacyjnych marek. Zatrudnia około 180 osób i nadal jest w 100% własnością rodziny założycielskiej Lauffs.
W ofercie znajdziemy ekologiczne soki i ekologiczne napoje w różnych smakach i wartościach. Soki z warzyw, soki z owoców, na ciepło i na zimno. Sok bogactwo żelaza jest najchętniej kupowanych sokiem przez Klientów.
Nasze wartości: Bezkompromisowa jakość - to nasz codzienny cel. Jeśli chodzi o jakość, nikt nie może nas oszukać. Aby tak było, pracujemy z pasją, oddaniem i umiejętnościami we wszystkich obszarach naszej firmy. Rezultat jest przekonujący: my, nasi klienci, nasi partnerzy i rynek. Ta wyjątkowa jakość jest naszym celem i najlepszym punktem sprzedaży.
Zrównoważony rozwój - robimy wszystko, aby zapewnić ciągłość. Działamy proaktywnie i odpowiedzialnie na rzecz ludzi i środowiska. Nasi klienci, dostawcy i pracownicy polegają na nas od pokoleń. Ochrona naszego środowiska i odpowiedzialne wykorzystanie zasobów naturalnych są dla nas oczywistością.
Wiarygodność - dotrzymujemy tego, co obiecujemy. To, co mówimy, mamy na myśli. Trzymamy się tego, co wdrażamy. Rzetelność i uczciwość są podstawowymi elementami naszej kultury korporacyjnej, którą kultywujemy zarówno między sobą, jak i z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Widać to w naszej komunikacji, naszym zachowaniu i naszych produktach.
Społeczność - jesteśmy firmą rodzinną z dobrą społecznością. Od momentu powstania przekonaliśmy się, jak wiele siły może wypłynąć ze społeczności. Ten zdrowy rozsądek opiera się na dwóch cechach, które są tak proste, jak skuteczne: szacunku i tolerancji.
Doświadczenie oparte na tradycji - przenosimy naszą historię w przyszłość. Odkąd nasza firma została założona w 1805 roku, wykazaliśmy się pionierskim duchem. Dzięki wiedzy i doświadczeniu ponad 200 lat kształtujemy przyszłość, a jednocześnie pozostajemy wierni naszym korzeniom.
Moc zmian - ulepszać znaczy zmieniać. Jesteśmy otwarci na zmiany i nieustanny rozwój. Rozwój rynku i społeczeństwa traktujemy jako szansę na innowacje produktowe i odpowiednie dostosowywanie naszych procesów.
Dobre samopoczucie - nasze marki i nasza firma są synonimem uważności i dobrego samopoczucia. Dzięki naszym produktom wnosimy ważny wkład w zdrową dietę. Możesz to poczuć i posmakować. Tak jak nasze produkty zapewniają dobre samopoczucie, tak samo robimy, gdy mamy do czynienia ze sobą.
Historia firmy Ponad 200-letnia tradycja firmy rozpoczęła się w 1805 roku. Pastor Lauffs założył wówczas rodzinną firmę jako wytwórnię win. Około 93 lata później rodzinie udało się dokonać ważnego wydarzenia: pasteryzowali sok winogronowy i z powodzeniem oferowali go jako „naturalne wino lecznicze bezalkoholowe”. Asortyment soków o przedłużonej trwałości został uznany za pierwszy na świecie w 1898 roku - i stał się podstawą wysoko wyspecjalizowanego producenta soków pierwszej klasy. Dziś Haus Rabenhorst to firma posiadająca sprawdzone i innowacyjne marki, z których wszystkie są synonimem naturalnej i zdrowej żywności najwyższej jakości.
1805 - Pastor Johann-Heinrich Lauffs (1761-1837) kupuje winiarnię w Oberwinter. 1885 - Kiedy Oskar Lauffs przeniósł się z firmą do Unkel, a tym samym do dzisiejszej siedziby firmy, w 1885 roku gniazduje tu wiele kruków. Gniazda niektórych gatunków ptaków, w tym gniazda kruków, nazywane są eyrie. W związku z tym firma nosi nazwę Haus Rabenhorst O. Lauffs. 1898 - Prawnuk pastora Johanna-Heinricha-Lauffsa, Alexander Lauffs (1865 - 1951) rozpoczyna produkcję „bezalkoholowego leczniczego naturalnego wina”. Rodzi się „sok z czerwonych winogron”. 1920 - W firmie rozpoczynają swoją karierę bracia Günther (1901-1990) i Walther Lauffs (1903-1981). Wraz z ruchem zdrowej żywności Haus Rabenhorst opowiada się za zdrową, naturalną dietą. 1952 - Po raz pierwszy butelkuje się popularny klasyk soków „Rotbäckchen”. W tym samym czasie rusza pierwsza reklama telewizyjna. Rotbäckchen jest nie tylko pionierem w branży, ale także w mediach. 1969 - Rozpoczęcie uprawy kontraktowej kontrolowanej organicznie. Zadanie badawcze i wynikająca z tego długoterminowa współpraca z Uniwersytetem w Kassel. To sprawia, że Haus Rabenhorst jest pionierem na scenie organicznej. 2000 - Nabycie praw do znaków towarowych w zakresie herbatników organicznych pod marką „Flemming Naturkorn”. 2005 - Haus Rabenhorst ma 200 lat. 2007Rozpoczęcie wprowadzania Rotbäckchen do handlu detalicznego artykułami spożywczymi i drogeriach. Odrodzenie reklamy Rotbäckchen w radiu. 2008 - Haus Rabenhorst zostaje nazwany przez prezydenta federalnego „Wybraną lokalizacją” w ramach kampanii „Niemcy Land of Ideas” i świętuje to wielkim festiwalem rodzinnym. 2009 - Rabenhorst zostaje oficjalnym dostawcą Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie. 2010 - Wznowienie reklamy Rotbäckchen w telewizji. Haus Rabenhorst otrzymuje nagrodę ekologiczną kraju związkowego Nadrenia-Palatynat. Po raz pierwszy otrzymała również Federalną Nagrodę Honorową Federalnego Ministerstwa Żywności i Rolnictwa (BMEL) za napoje owocowe. Nagroda jest najwyższym wyróżnieniem, jakie może zdobyć niemiecki producent żywności. 2011 - Rotbäckchen Immunstark został wybrany jako produkt reformy roku 2011 i po raz pierwszy został uznany przez niemieckich farmaceutów za najbardziej polecaną markę soków owocowych. 2012 - Haus Rabenhorst obchodzi 60. urodziny Rotbäckchen i zdobywa nagrodę Brand Award 2012 za zarządzanie marką Rotbäckchen. Rotbäckchen jest ekologiczną marką roku 2012. 2014 - Rotbäckchen po raz trzeci z rzędu otrzymuje w aptekach tytuł „Marki Roku Soków Owocowych”. 2015 - Na rynek trafiają pierwsze suplementy diety firmy Rotbäckchen. Obecnie istnieje kilka odmian o różnych wskazaniach. 2018 - Wielkość dostaw soków Rotbäckchen i Rabenhorst stale rośnie. W związku z tym firma jest rozbudowywana o obszerną lokalizację logistyczną w Anhausen. 2019 - Haus Rabenhorst zainwestował ponad 20 milionów euro w zakład Unkel w ciągu ostatnich 10 lat i po raz dziewiąty otrzymał nagrodę Federalnego Ministerstwa Żywności i Rolnictwa (BMEL) za napoje owocowe. 2020 - Rabenhorst zdobywa nagrodę Stern / YouGov za zrównoważony rozwój w segmencie soków owocowych. Tradycyjna marka Rotbäckchen otrzymuje German Brand Award 2020. Ponownie uruchomiono strony internetowe Rotbäckchen i Haus Rabenhorst.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.