Opis: Furikake to pyszna, chrupiąca mieszanka sezamu i japońskich alg morskich. W Japonii jest często używane do ryżu, sałatek, ryby lub do domowego sushi.
Wartość odżywcza w 100 g: Wartość energetyczna - 2668 kJ / 645 kcal Tłuszcz - 55,3 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 7,2 g Węglowodany - 6,3 g w tym cukry - 0,8 g Błonnik - 6,3 g Białko - 21,0 g Sól - 0,8 g
Informacja alergenna: Zawiera sezam.
Zalecane warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
Kraj producenta: Holandia Certyfikaty: BIO
Atrybuty produktu
Kraj producenta
Holandia
Gwarantowany, minimalny termin przydatności (w dniach)
Algi Morskie Suszone Wakame BIO 100 g Porto Muinos
Produkt wytworzony z wodorostów Wakame, zebrany ręcznie w środowisku naturalnym, odwodniony w niskiej temperaturze (poniżej 40°C), pocięty i zapakowany.
Sposób przygotowania: Moczyć w wodzie przez 5 minut, następnie zmienić wodę i moczyć przez kolejne 5 minut. Po namoczeniu sałatka powiększa objętość do trzynastu razy w stosunku do swojej suchej wagi. Gotować według uznania ok. 5 minut.
Wartość odżywcza w 100 g: Wartość energetyczna: 989,5 kJ / 237 kcal Tłuszcz: 1,6 g - w tym nasycone kwasy tłuszczowe: 0,7 g Węglowodany: 17,3 g - w tym cukry: < 0,5 g Błonnik: 31,5 g Białko: 22,6 g Sód: 4,8 g
Kraj producenta: Hiszpania Kraj pochodzenia składników: Hiszpania Certyfikaty: BIO
Opis: Algi są ręcznie zbierane w ich naturalnym środowisku, na wybrzeżu Galicji (Zatoka Biskajska i Wody Portugalskie). Algi kombu są stosowane do aromatyzowania wody, wykorzystywanej do przygotowania zup, bulionów, sosów, dań z ryżem, warzywami, rybami, mięsem czy dań z gulaszem.
1 g produktu zawiera 150 µg jodu, co pokrywa dzienne zapotrzebowanie na ten składnik.
Cena:20,25 zł
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Problem zaśmiecenia naszego naturalnego środowiska z roku na rok staje się coraz bardziej palący. Statystyki rosną w niepokojącym tempie, dlatego coraz większa liczba świadomych konsumentów stara się wprowadzać w życie swoich rodzin, firm i środowisk, w których funkcjonują, dwie dopełniające się zasady: mniej śmieci (czyli „less waste”) oraz w wersji bardziej radykalnej „brak śmieci” (czyli „zero waste”).
W poprzednich wpisach pokazaliśmy, jak sprawnie i poprawnie złożyć zamówienie na naszej stronie biosklep.com.pl oraz zapoznaliśmy Cię z pracą osób obsługujących system zamówień, przyjmujących dostawy oraz kompletujących towar do spakowania.
Zapewne część Klientów korzystających ze sklepów internetowych zastanawia się, jak naprawdę to wszystko działa? Dlaczego niektóre sklepy w sieci oferują niższe niż w stacjonarnych ceny, dlaczego tu trzeba zapłacić za dostawę, a tam jest ona gratis? Co dzieje się z towarem od chwili kliknięcia „Zamów” aż po dzwonek kuriera do drzwi?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.