Olej do płukania ust zawiera pakiet korzyści: pomaga odtruć i wzmocnić całe ludzkie ciało, ale także chroni i utrzymuje naturalną mikroflorę jamy ustnej. Dzięki trzem głównym składnikom łączymy wiedzę na temat trzech naturalnych metod leczenia: w ajurwedzie olejek sezamowy pełni bardzo ważną leczniczą rolę, olej słonecznikowy jest centralną składnikiem medycyny wschodnioeuropejskiej, natomiast olej kokosowy jest przedstawicielem medycyny Azjatyckiej.
Poza tym olej do płukania jamy ustnej został wzbogacony olejkami eterycznymi, które są znane w naturalnej medycynie ze względu na ich skuteczność: - tymianek jest substancją czynną przeciwko zapaleniu dziąseł i chorobom gardła, - mirra pomaga zapobiegać paradontozie i krwawieniu dziąseł, - jałowiec daje przyjemny świeży oddech.
Nie zawiera mięty pieprzowej, można stosować w terapii homeopatycznej. Odpowiedni dla kobiet w ciąży.
Sposób użycia: Stosować rano, ok. 10 ml oleju, przeżuwać i płukać zęby przez 3-5 minut, nie połykać oleju, po wypluciu opłukać usta kilkakrotnie wodą. Następnie możesz myć zęby jak zazwyczaj. Przed użyciem wstrząsnąć.
Naturalny płyn do płukania jamy ustnej z rokitnikiem, szałwią, aloesem i olejkiem miętowym, odpowiedni dla wrażliwych zębów. Czyści wszystkie trudno dostępne miejsca, chroni i łagodzi dziąsła oraz zapewnia długotrwałą świeżość oddechu. szałwia zapewnia dodatkową dawkę witaminy A i przeciwutleniaczy, które chronią przed próchnicą i wolnymi rodnikami, aloes i rokitnik chronią zęby i dbają o ich dobrą kondycję, olejek miętowy zapewnia wyjątkową świeżość.
Sposób użycia: Płukać usta porcją 20 ml przez 30 sekund. Nie połykać!
Cena:63,62 zł
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Problem zaśmiecenia naszego naturalnego środowiska z roku na rok staje się coraz bardziej palący. Statystyki rosną w niepokojącym tempie, dlatego coraz większa liczba świadomych konsumentów stara się wprowadzać w życie swoich rodzin, firm i środowisk, w których funkcjonują, dwie dopełniające się zasady: mniej śmieci (czyli „less waste”) oraz w wersji bardziej radykalnej „brak śmieci” (czyli „zero waste”).
W poprzednich wpisach pokazaliśmy, jak sprawnie i poprawnie złożyć zamówienie na naszej stronie biosklep.com.pl oraz zapoznaliśmy Cię z pracą osób obsługujących system zamówień, przyjmujących dostawy oraz kompletujących towar do spakowania.
Zapewne część Klientów korzystających ze sklepów internetowych zastanawia się, jak naprawdę to wszystko działa? Dlaczego niektóre sklepy w sieci oferują niższe niż w stacjonarnych ceny, dlaczego tu trzeba zapłacić za dostawę, a tam jest ona gratis? Co dzieje się z towarem od chwili kliknięcia „Zamów” aż po dzwonek kuriera do drzwi?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.