Kapusta Kiszona z Marchewką Bezglutenowa BIO 700 g (550g) Bio Food
Ekologiczna kapusta kiszona – witaminy i wartości odżywcze dla Twojego organizmu
Ekologiczna kapusta kiszona zawiera witaminy C, B12, B6, nieocenione w zimowej walce z drobnoustrojami. Wzmacnia odporność organizmu.
Ekologiczna kapusta kiszona – zadbaj o zdrowie Twoje i najbliższych
Kapusta kiszona ekologiczna to produkt niezwykle wartościowy dla organizmu i zdrowia człowieka. Sprawdzi się w roli samodzielnej przekąski oraz jako składnik zup, surówek czy tradycyjnego bigosu. Kiszona kapusta w słoiku to bogate źródło błonnika. Podobnie jak różnego rodzaju kiszonki, wykazuje działanie prebiotyczne. Kiszona kapusta BIO to produkt naturalny, wytworzony z warzyw najwyższej jakości. Nie zawiera sztucznych substancji barwiących.
Dbamy o to, by przetwory ekologiczne Bio Food spełniały wszelkie normy. Produkt ten warto mieć zawsze pod ręką. Przetwory ekologiczne to niezbędny element w każdej zdrowej diecie. Tradycyjne kiszenie pozwala zachować przez długi czas, zawarte w produktach witaminy i składniki mineralne. Warto podkreślić, że dzięki fermentacji warzywa zyskują ich jeszcze więcej. Kiszona kapusta BIO to produkt niezbędny w każdej kuchni.
Producent Bio Food oferuje produkty ekologiczne najwyższej jakości. Warzywa pochodzą jedynie z certyfikowanych upraw ekologicznych, dzięki czemu możemy zagwarantować naszym klientom prawdziwie zdrowe produkty. Sklep Bio Food posiada szeroki asortyment ekologicznej żywności w konkurencyjnych cenach. Postaw na zdrowie – postaw na Bio Food!
Składniki:
kapusta kiszona* (80%), marchew* (20%), sól
(*certyfikowany składnik ekologiczny)
Wartości odżywcze w 100g produktu:
Wartość energetyczna: 48 kJ / 12 kcal
Tłuszcz: 0,2 g
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g
Węglowodany: 3,4 g
- w tym cukry: 1,3 g
Białko: 1,1 g
Sól: 2 g
Zalecane warunki przechowywania
Przechowywać w chłodnym i suchym miejscu. Po otwarciu przechowywać w temp. 4 st. C.
Certyfikaty: BIO
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.