Mus owocowy jest bez pektyny i słodzony wyłącznie sokiem z winogron. Jest to ciekawa mieszanka słodkiego smaku figi i kwaśnego smaku cytryny. Rezultatem jest produkt, który nie jest zbyt słodki, ale świeży i przyjemny.
Mus figowo - cytrynowy jest idealny do smarowania na chleb, wafle ryżowe lub do bezpośredniego spożycia. Można go także połączyć z serami dojrzewającymi .
Wartość odżywcza w 100g: Wartość energetyczna - 880 kJ / 207 kcal Tłuszcz - 0 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone - 0 g Węglowodany - 50 g w tym cukry - 50 g Białko - 0,60 g Sól - 0 g
Certyfikat: BIO
Atrybuty produktu
Kraj pochodzenia składników
Włochy
Kraj producenta
Włochy
Gwarantowany, minimalny termin przydatności (w dniach)
90
Bez glutenu (z oznaczeniem)
Nie
Certyfikat BIO
Tak
Bez glutenu (w składnikach)
Tak
Wegetariańskie
Tak
Wegańskie
Tak
Bez laktozy
Tak
Bez dodatku cukru
Nie
Bez jaj
Tak
Bez drożdży
Tak
Producent
ALCE NERO S.P.A, VIA PALAZZETTI 5C, 40068 SAN LAZZARO DI SAVENA (BO)
Ekologiczna Konfitura Malinowa z Cukrem Trzcinowym 300 g Owocowy Dom
Konfitura malinowa, przygotowana według tradycyjnej receptury z najwyższej jakości składników ekologicznych. Doskonała do herbaty oraz domowych wypieków i deserów.
Jędrne owoce, dużo większe od jagód, zamknięte w słoiczku w postaci konfitury. Idealnie pasują do deserów, są też doskonałym przysmakiem samym w sobie.
Konfitura z płatków róży to "królewski" dodatek do pączków lub innych ciast oraz deserów. Uzyskano ją poprzez utarcie płatków róży z cukrem, dzięki temu zachował się aromat świeżych kwiatów.
Opis Owocowy produkt do smarowania i do herbaty sporządzony z 130 g owoców na 100 g wyrobu gotowego. Otrzymany przez wysmażenie owoców. Produkt pasteryzowany.
Cena:11,78 zł
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Problem zaśmiecenia naszego naturalnego środowiska z roku na rok staje się coraz bardziej palący. Statystyki rosną w niepokojącym tempie, dlatego coraz większa liczba świadomych konsumentów stara się wprowadzać w życie swoich rodzin, firm i środowisk, w których funkcjonują, dwie dopełniające się zasady: mniej śmieci (czyli „less waste”) oraz w wersji bardziej radykalnej „brak śmieci” (czyli „zero waste”).
W poprzednich wpisach pokazaliśmy, jak sprawnie i poprawnie złożyć zamówienie na naszej stronie biosklep.com.pl oraz zapoznaliśmy Cię z pracą osób obsługujących system zamówień, przyjmujących dostawy oraz kompletujących towar do spakowania.
Zapewne część Klientów korzystających ze sklepów internetowych zastanawia się, jak naprawdę to wszystko działa? Dlaczego niektóre sklepy w sieci oferują niższe niż w stacjonarnych ceny, dlaczego tu trzeba zapłacić za dostawę, a tam jest ona gratis? Co dzieje się z towarem od chwili kliknięcia „Zamów” aż po dzwonek kuriera do drzwi?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.