Maślaki Marynowane BIO 300 g Runoland
Ekologiczne maślaki marynowane firmy Runoland to doskonałej jakości grzyby, które zostały zebrane wyłącznie w polskich lasach. Produkt nie zawiera żadnych konserwantów, polepszaczy, barwników czy aromatów. Wszystkie użyte składniki: marchew, cebula, gorczyca dodatkowo poprawiają ich walory smakowe.W przetworach wykorzystywane są wyłącznie wyselekcjonowane grzyby - najwyższej jakości .z lasów w których przez co najmniej 3 lata nie były stosowane żadne środki chemiczne. Dzięki temu mamy pewność, że nasze maślaki marynowane są w pełni naturalne i zdrowe. Jakość produktów jest systematycznie kontrolowana przez jednostkę certyfikującą EKOGWARANCJA. Ekologiczne maślaki marynowane bardzo przypominają większość spożywanych przez nas warzyw. Zależnie od gatunku zawierają one od 80% – 93% wody. Pozostałą część ich masy stanowią przede wszystkim białka. Są za to bogate w węglowodany, enzymy, sole mineralne, wapń, fosfor, żelazo, a także witaminy. Zawierają witaminę A w postaci karotenu ale także znaczne ilości witamin B1 i B2.Badania wykazały, że wiele gatunków grzybów zawiera także związki antybiotyczne o cennych właściwościach bakteriobójczych. Bogatym ich źródłem okazał się właśnie maślak zwyczajny.
Ekologiczne maślaki marynowane marki RUNOLAND dostępne są w wersji Premium, przygotowanej z myślą o zaspokojeniu najbardziej wymagających smakoszy runa leśnego.
Składniki:
maślaki* (Suillus luteus) (60%), woda, ocet*, cukier*, cebula*, sól, marchew*, przyprawy* ( w tym gorczyca), regulator kwasowości: kwas cytrynowy (*certyfikowany składnik ekologiczny)
Opis:
Ekologiczny maślaki marynowane. Produkt pasteryzowany
Wartość odżywcza w 100 g:
Wartość energetyczna: 164 kJ / 39 kcal
Tłuszcz: 0,6 g
- w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g
Węglowodany: 7,7 g
- w tym cukry: 5,1 g
Białko: 0,7 g
Sól: 1,5 g
Zalecane warunki przechowywania:
Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w temperaturze +4 st. C
Kraj producenta: Polska
Certyfikaty: BIO
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.