Opis: Ekologiczna fasola mung jest jedną z najbardziej wartościowych gatunków fasoli. Niezwykle pożywna, wyśmienicie smakuje z warzywami i kaszami, a także jako dodatek do zup lub sałatek.
Sposób przygotowania: uprzednio namoczoną kilka godzin i przepłukaną fasolę należy gotować w świeżej, nieosolonej wodzie ok. 45 min. Fasolę solimy dopiero pod koniec gotowania.
Wartość odżywcza w 100 g Wartość energetyczna 1367 kJ/324 kcal Tłuszcz 1,2 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0,4 g Węglowodany 46 g - w tym cukry 6,6 g Błonnik 16 g Białko 24 g Sól 0,04 g
Zalecane warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
Certyfikaty: BIO
Atrybuty produktu
Kraj pochodzenia składników
Chiny
Kraj producenta
Polska
Gwarantowany, minimalny termin przydatności (w dniach)
Ekologiczna fasola mung jest jedną z najbardziej wartościowych gatunków fasoli. Niezwykle pożywna, wyśmienicie smakuje z warzywami i kaszami, a także jako dodatek do zup lub sałatek.
Ekologiczna fasola mung jest jedną z najbardziej wartościowych gatunków fasoli. Niezwykle pożywna, wyśmienicie smakuje z warzywami i kaszami, a także jako dodatek do zup lub sałatek.
Pyszna fasola mung należąca do grupy roślin strączkowatych, które cenione są przede wszystkim przez wegan i wegetarian. Wykorzystuje się ją powszechnie w kuchni meksykańskiej. Jednak dobrze znana i lubiana jest na całym świecie.
Ekologiczna fasola mung jest jedną z najbardziej wartościowych gatunków fasoli. Niezwykle pożywna, wyśmienicie smakuje z warzywami i kaszami, a także jako dodatek do zup lub sałatek.
Składniki: ekologiczna fasolka mung 100%.
Cena:11,26 zł
Opinie o produkcie (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Problem zaśmiecenia naszego naturalnego środowiska z roku na rok staje się coraz bardziej palący. Statystyki rosną w niepokojącym tempie, dlatego coraz większa liczba świadomych konsumentów stara się wprowadzać w życie swoich rodzin, firm i środowisk, w których funkcjonują, dwie dopełniające się zasady: mniej śmieci (czyli „less waste”) oraz w wersji bardziej radykalnej „brak śmieci” (czyli „zero waste”).
W poprzednich wpisach pokazaliśmy, jak sprawnie i poprawnie złożyć zamówienie na naszej stronie biosklep.com.pl oraz zapoznaliśmy Cię z pracą osób obsługujących system zamówień, przyjmujących dostawy oraz kompletujących towar do spakowania.
Zapewne część Klientów korzystających ze sklepów internetowych zastanawia się, jak naprawdę to wszystko działa? Dlaczego niektóre sklepy w sieci oferują niższe niż w stacjonarnych ceny, dlaczego tu trzeba zapłacić za dostawę, a tam jest ona gratis? Co dzieje się z towarem od chwili kliknięcia „Zamów” aż po dzwonek kuriera do drzwi?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.